recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Standere til Kef ls50 -skal jeg tage de flotteste?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Standere til Kef ls50 -skal jeg tage de flotteste?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kloppern Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Hinnerup
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kloppern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Standere til Kef ls50 -skal jeg tage de flotteste?
    Sendt: 07-Juli-2015 kl. 19:46
Hej med jer
Jeg har mine kef ls50 stående på et par Dynaudio SF1 standere ovenpå mit tv bord. Det fungere okay, men højtalerne står kun ca 20 cm fra bagvæggen, hvilket giver en lidt hård bas. Desuden står højtalerne ca 1,5 meter fra hinanden, hvor jeg sidder ca 3 meter fra dem - Jeg tænker derfor også at det vil være fint at få dem lidt længere ud til siden.
Jeg har kigget lidt på Dynaudio Stand 3x og Norstone Stylum 2, men er åben for forslag. 

1. Nogen der kan komme med et par gode råd i forhold til hvad jeg skal være opmærksom på?

2. Jeg kan læse at Kef anbefaler tunge standere, så vil det vel være en fordel at fylde noget sand i?

3. Jeg har parketgulv, så er det bedst med spikes, SD fødder eller?


Redigeret af kloppern - 07-Juli-2015 kl. 19:49
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu