recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic 55" tilbud i elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic 55" tilbud i elgiganten

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Rønnest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rønnest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af friediger friediger skrev:

Jeg er mere i tvivl om hvorvidt det overhovedet er cx750 de sælger og ikke en eller anden udgave cx740 måske? Nu hvor de fastholder den kun har en tuner. Almindeligvis må man antage at de udtaler sig mod bedrevidende med mindre det reelt er en anden udgave de sælger.

Jeg har lige talt med Elgiganten, der bekræfter, at:

- det naturligvis er cx750E, de sælger/leverer
- den dermed har to tunere
- det er en fejl på deres hjemmeside, at der står, den kun har en tuner (og det bliver rettet)

Så jeg har helt ro i sindet (og har egentlig hele tiden haft det) og glæder mig til at få mit nye fjernsyn (til en sindsyg god pris) leveret på mandag - i øvrigt gratis.

Hilsen Rønnest
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
Til top
friediger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friediger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 11:53
Super! Jeg har fået samme melding så jeg glæder mig også til at modtage mit, en uge efter dig.
Til top
friediger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friediger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 21:25
Hej rønnest har du modtaget din skærm? Er spændt på dit umiddelbare indtryk af billedet samt om den har de to tunere!
Til top
Rønnest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rønnest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 23:34
Oprindeligt skrevet af friediger friediger skrev:

Hej rønnest har du modtaget din skærm? Er spændt på dit umiddelbare indtryk af billedet samt om den har de to tunere!

Jep - og som bestilt, et 55CX750E dvs. med to tunere. Og billedet - efter at have rodet ganske kort med indstillingerne - synes jeg er super!

Så glæd dig friediger

Hilsen Rønnest
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
Til top
friediger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friediger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 07:24
Det bliver ikke så slemt at komme fra ferie så:)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu