recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Corner bass traps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Corner bass traps

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Corner bass traps
    Sendt: 23-Juli-2015 kl. 13:25
Hej alle,

Jeg kunne godt tænke mig at forre min stue, da jeg lider lidt under boomy lyd.
Nogen der har noget til salg?

Med venlig hilsen,
Jon
Til top
Sorenok Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2015
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sorenok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2015 kl. 22:29
Hej. Jeg har to kasser mellemhårdt glasuld (Owens Corning 703) det er ret godt til at justere akustikken med. Akt efter hvordan du anvender dem kan de bruges til dæmpning af efterklang, mm. i både høje og lave frekvenser. Det er et meget benyttet produkt, specielt på de amerikanske foras, hvor du kan finde en del eksempler på anvendelse.

Mvh. Søren
Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 11:02
Hej Søren. Tak svaret! :)

Jeg skulle imidlertid nok have været mere specifik; jeg er ikke interesseret i DYI, men derimod noget der let kan installeres. Beklager, men igen: Tak for svaret.

Med venlig hilsen,
Jon
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 11:37
Jeg skal desværre ikke sælge mine bass traps, men jeg kan varmt anbefale at handle hos http://gikacoustics.co.uk/
Deres priser er fornuftige, og servicen er helt i top.
Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 12:39
@dr gonzo

Har kigget (meget) på dem, og håbede sådan set på at nogle herinde ville AF med deres, så jeg ku' spare et par kroner.
Til top
jonlanghoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juni-2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonlanghoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 11:50
FYI, så endte jeg med at købe 6 styk af disse: http://www.advancedacoustics-uk.com/Studio-Acoustic-Foam-Treatment/Bass-Traps/wedge_bass_trap_3ft

De går nu fra gulv til loft i hjørnerne bag mine højttalere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu