recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos lang tid om at starte ny sang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos lang tid om at starte ny sang

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 16:34
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 18:03
Jeg har lige opdateret mit Sonos til seneste Beta version (6.0), og der ser det ud til at TDC/YOUSee buggen er væk.
Jeg har ihvertfald ikke ventetid på opstart af nye numre.
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 18:08
Beta versionen er ikke til iOS :-(
Kan man opdatere hvad der er muligt i sit system alligevel, men fortsætte med version 5.4 på sine iOS devices, og stadig slippe af med fejlen?
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 18:13
Ja, du kan bare ikke styre udvidede funktioner fra iOS devices, og visse funktioner er ikke tilgængelige på iOS.
Men du kan opdatere dit Sonos fra f.eks. en computer, og så ellers få fordelene på dit Sonos hardware.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 06:32
Jeg har fået besked fra Sonos at de har fikset fejlen. Her kører det fint på Tidal og Youmusic.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 11:33
Lyder godt, idag altså? for i lørdags havde jeg stadig problemet, når man satte på pause og skulle genoptage afspilning igen.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2015 kl. 20:13
Njah, det må vel være kommet med seneste opdatering.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu