recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: iPhone 4 / 4S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: iPhone 4 / 4S

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: iPhone 4 / 4S
    Sendt: 26-Juli-2015 kl. 17:05
Hej.
Jeg søger en billig iPhone 4 / 4S o.lign som skal bruges i en iPod -dock (30-pin), så jeg kan streame til den, og styre den med fjernbetjeningen til dock'en.

Det gør ikke noget at glasset er smadret, eller den er i dårlig stand. Den skal bare kunne tænde.

Hvor billigt tror i at man kan få sådan en?
Hvad har i liggende i skufferne?
Mvh.

Redigeret af nexium - 29-Juli-2015 kl. 14:57
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2015 kl. 19:16
Hej

Har sendt dig en PB
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2015 kl. 19:54
Du kan vel nøjes med en iPod?
Til top
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 13:56
Altså en iPod touch? Jeg skal kunne installere Spotify og andre streamingtjenester på den.
Jeg aner absolut intet om iPod touch; hvilke versioner kan man installere app's på, og hvordan ser jeg forskel på modellerne?
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 17:15
En iPod Touch er en iPhone, der bare ikke kan ringe eller bruge mobil data.
Til top
Falken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 23:35
Jeg har en liggende du kan få til 300.- OK stand men bagglas revnet, og så er jeg ikke sikker på batteriet længere er helt på toppen.
Til top
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 10:44
Lige et ekstra spørgsmål. Når iphone 4 ikke længere opdateres til de nyeste iOS, kan man så stadig installere f.eks. Spotify, eller vil det kun virke på de opdaterede modeller?
(jeg er normalt android-mand, så ved ikke så meget om apple)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu