recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV ophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV ophæng

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andejanus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juli-2015
Sted: odense
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andejanus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV ophæng
    Sendt: 27-Juli-2015 kl. 09:37
Hej alle

Jeg står og skal købe nyt tv, hvilket nok bliver i størrelsen 50-55 tommer :) 
Fjernsynet skal hænge på væggen i stuen da jeg synes det vil give det bedste view.

Jeg mangler dog lidt viden omkring vægophæng, men jeg har kigget på dette fra bilka da jeg synes prisen var fornuftig.


Er der nogen af jer der har erfaringer med dette vægophæng eller andre ligende? 
jeg har ikke noget imod at betale mere hvis kvaliteten følger med. 

Det skulle nødig være sådan at fjernsynes faldt ned :P Så vil jeg hellere give lidt ekstra for ophænget :)

På forhånd tak for hjælpen
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 09:52
Jeg bruger sådan en her til vores TV i soveværelset:
https://www.av-cables.dk/vaegbeslag-32-42/ultra-slim-vaegbeslag-til-32-55-2.html
Det virker fint, men ud over velcro'en, så er der ikke noget der forhindrer at man skubber TV'et op af grebet på vægbeslaget. Så man skal nok ikke støde for meget ind i det (det er ikke et problem for os).

Vær dog obs på, at beslaget hos os er brugt til 40" model. Du skal måske op i størrelse for at få det til at passe på en 50".

Redigeret af Torben Rasmussen - 27-Juli-2015 kl. 09:53
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 10:09
Det her kan sagtens bære et 65" LED-TV - og er desuden 350 kr. billigere. 

Jeg bruger selv brugt et lignende til en 50" plasmaskærm (ca. 30 kg). Det har hængt urokkeligt i fire-fem år nu.

En endnu billigere mulighed, som jeg dog ikke selv har erfaringer med. Men det får din skærm noget tættere til væggen.

Det afgørende er under alle omstændigheder, at du bruger de rette plugs i væggen, det skal skrues op på.   


Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2015 kl. 10:11
http://www.harald-nyborg.dk/p9219/vaegbeslag-led-01x-13-70

Kan jeg godt tilslutte mig, har 3 stk af dem herhjemme, fantastik let at sætte op :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu