recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IR remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IR remote

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af rasch rasch skrev:

jeg er lidt usikker på hvordan det virker og hvordan man kobler det op til yousee boksen


Batteriet, som samtidig er senderen, sættes i fjernbetjeningen til Yousee boksen. UFO'en, som er modtager, placeres f.eks. i et skab sammen med Yousee boksen. Så er begge dele skjult.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 14:48
Jeg har prøvet nævnte UFO og som sådan så virkede det efter hensigten, men af og til så registredede den ikke tastetrykket og så skete der intet. Om det så var senderen i remoten eller noget i selve modtager-enheden, som ikke enten fik fat på signalet eller fik det sendt rigtigt videre fandt jeg ikke ud af.

Installationen var dog ret enkel. Man erstatter blot det ene batteri i Yousee-betjeningen så kører det af sig selv.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
rasch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Juli-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 14:49
ok - tak for info, det lyder jo simpelt nok
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af rasch rasch skrev:

jeg er lidt usikker på hvordan det virker og hvordan man kobler det op til yousee boksen


Batteriet, som samtidig er senderen, sættes i fjernbetjeningen til Yousee boksen. UFO'en, som er modtager, placeres f.eks. i et skab sammen med Yousee boksen. Så er begge dele skjult.

Flemming

Vil den også kunne bruges i en Logitech One?
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:


Vil den også kunne bruges i en Logitech One?


Den vil kunne bruges i alle IR fjernbetjeninger.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu