recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Behringer EPQ900 effektforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Behringer EPQ900 effektforstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Behringer EPQ900 effektforstærker
    Sendt: 28-Juli-2015 kl. 09:30
2 stk. haves. Lille og kraftfuld effektforstærker.

Læs mere her: http://www.behringer.com/EN/Products/EPQ900.aspx



  • 2 x 390 Watts into 4 Ohms; 2 x 245 Watts into 8 Ohms
  • Har en blæser. Kan muligvis udskiftes til lydløs, men har aldrig prøver.
  • Nypris: 1700. Tænker halv pris ved brugtsalg. Ved køb af begge kan vi finde en god pris.
  • Står på Frederiksberg.


Redigeret af Jonas_h - 19-August-2015 kl. 08:16
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2015 kl. 09:57
Grundet den kraftige respons tillader jeg mig at byde 1100 for dem begge.
Mvh. Rasmus
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2015 kl. 08:53
Hej Rasmus. Der har faktisk været god respons på DBA, så 1100 for begge er lige lavt nok. Eneste grund til, at de ikke er solgt, er at alle bud har været fra Jylland og jeg foretrækker afhentning. Hvor i landet er du fra?
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 09:19
Jeg bor på lille Fyn, så det jo ikke meget bedre mht. afhentning.
Jeg ville dog måske, og kun måske få en kammerat til at stå for fragten, men jeg vil helst ikke over 1100, og helt fair hvis du synes det er for lidt.
Mvh. Rasmus
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 09:33
Find gerne ud af om kammeraten kan stå for fragt og skriv en PB.. Så kan vi snakke om det
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 08:16
Begge er solgt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu