recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Begynder hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Begynder hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RolfL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Juli-2015
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RolfL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Begynder hjælp
    Sendt: 28-Juli-2015 kl. 10:22
Hej. Jeg fik anbefalet denne side af en kollega, så nu giver jeg det et forsøg.

Eftersom jeg kan se, at udviklingen har været voldsom siden jeg sidst købte et TV, ville jeg høre, om nogen her havde en god anbefaling?

Jeg har kigget lidt på Samsung, idet jeg har været glad for det tidligere, men ved ikke, hvad der ellers er relevant.

Lidt informationer.
Vi ser primært streaming, Netflix, gennem PS3, men givet vores søn skal vi også kunne se Rammasjang.
Jeg tænker der skal være 4K?
Jeg tænke man skal holde sig fra 3D?
Budget maksimalt 10.000
Minimum 40" men ikke nødvendigvis meget større.

Nogen, som der har nogle gode input? På forhånd tak.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 11:07

Panasonic eller Sony, de har som de fleste i dag Netflix og andet, IMO er tiden endnu ikke moden til 4K, der er for lidt på markedet til at det lige nu kan betale sig.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 11:11
Velkommen til .

Et bud her fra .
Panasonic Viera TX-40CX680E   fås til ca 7000.-

der er en test af modellen i 55'' her: Link til test
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2015 kl. 11:17
De skriver også at CX725 ofte fåes til samme pris som CX680. Så her er mere for samme pris, bl.a. to fj.btj.
Til top
RolfL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Juli-2015
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RolfL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2015 kl. 08:46
Tak for jeres input. Har været ude og kigge i elgiganten, og det bliver et panasonic :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu