recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg af Projektor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DennisDK87 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juli-2015
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DennisDK87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg af Projektor
    Sendt: 29-Juli-2015 kl. 13:47
Hej. håber jeg kunne få lidt råd og vejledning da jeg står og drømmer om en projektor hjem til. 

Den skal ikke være alt for stor. skal bruges til film, streaming fra twitch evt gaming. når drengene kommer forbi. 

Det er i en kælder den skal bruges så selve det med lyset kan der blive forhåndsvis mørkt. men det klart ville gerne kunne have bare en smule lys tændt.

har selv kigget lidt og til tænkt den her :BenQ projektor TW526 


prisklasse ville jeg mene var ca max 3500kr


På forhånd tak for hjælpen Smile Vh Dennis
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 10:41
Umildbart er en TW526 en præsentations projekter og ikke en film projektor. 

Om man kan få en film projektor til 3500Kr ved jeg ikke men for 5K kan man i hvert fald få en. 


Jeg har selv en Epson LCD projektor som jeg min første projektor og den er jeg stadig glad for her 3 år efter jeg købte den. Men hvis du køber en film projektor er jeg sikker på at du bliver tilfreds næsten lige meget hvilken en du køber :-) 

MVH
Jimmi 
Til top
DennisDK87 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juli-2015
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DennisDK87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af jimmi1311 jimmi1311 skrev:

Umildbart er en TW526 en præsentations projekter og ikke en film projektor. 

Om man kan få en film projektor til 3500Kr ved jeg ikke men for 5K kan man i hvert fald få en. 


Jeg har selv en Epson LCD projektor som jeg min første projektor og den er jeg stadig glad for her 3 år efter jeg købte den. Men hvis du køber en film projektor er jeg sikker på at du bliver tilfreds næsten lige meget hvilken en du køber :-) 

MVH
Jimmi 

Jeg kigger lidt på det link du har skrevet. men hvertfald tak for hjælpen :)

Vh Dennis
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu