recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for den gamle PE8720
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning for den gamle PE8720

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BSoD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BSoD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erstatning for den gamle PE8720
    Sendt: 29-Juli-2015 kl. 21:58
Hejsa - long time no see 
Jeg har været udsat for en mindre katastrofe - lampen er gået i min gode gamle BenQ PE8720 - som faktisk var rigtig lækker tilbage i 2006/7... 
den er dog så bedaget at jeg ikke vil skifte pære på den; det er tid til en ny. 

Jeg kikker på følgende: 
BenQ w7500 - mår man har været glad for en - så er det naturligt at fortsætte med en ny 
Panasonic AT6000 - er lidt gammel, men bliver fortsat rost - også for lavt støjniveau 
Epson TW7200 - læser ikke så meget om dem i DK, men de for gode ord med på vejen på projectorcentral 
Sony HW40ES - ser vidt godt ud og har meget lavt støjniveau og skulle have arvet meget fra sin storebror 

Jeg har kikket længe på de tre første, men jeg har pludselig opdaget den der sony til kun 16k - jeg husker den til at ligge i et lidt højere prisleje... 

Lige på stående fod er det Sony'en der føre med en snas til BenQ. hvad siger I? er der nogen der har praktisk erfaring?
Til top
BSoD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BSoD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 09:59
er der forresten nogen der har erfaringer med 3D på den Sony? 
Til top
jojedk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jojedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 20:54
Er med på en lytter. Står over for samme valg
Til top
BSoD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BSoD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2015 kl. 23:06
Well. Jeg kunne ikke vente - så nu hænger der en Sony hw40es i loftet 😍. Jeg har set et par blå skiver - det er bare fedt. Et klart løft - med det skulle det jo også være efter 8 år.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu