recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Canal Digital bokse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Canal Digital bokse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
M. Olsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-September-2011
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M. Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Canal Digital bokse
    Sendt: 30-Juli-2015 kl. 09:08
Da jeg ikke længere har parabol, har jeg fået et par bokse i overskud.

Har tre af disse (den ene mangler bagplade til fjernbetjeningen):



Byd løs. Ved samlet køb af alle boksene betaler jeg evt. fragt.

Kan afhentes i Hvidovre eller København


Redigeret af M. Olsen - 31-Juli-2015 kl. 14:49
Til top
SPooL Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SPooL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 09:55
Hvad havde du tænkt dig for den øverste ? 

Vil godt give 500 
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
Til top
M. Olsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-September-2011
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M. Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 10:42
Er måske lige i underkanten, men 500 kr. er noteret og hvis der ikke kommer højere bud inden kl. 22 i aften, så får du den for 500 kr.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 11:58
Jeg kan toppe med 600 kr., for den øverste, afhentet i dag eller imorgen (går ud fra den er i Hvidovre), som det nu passer dig.

Redigeret af Jever - 30-Juli-2015 kl. 12:20
Til top
M. Olsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-September-2011
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M. Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 15:10
Lader den kører til kl. 22 i aften, så SPooL har mulighed for at komme med et nyt bud ellers har vi en deal på de 600 kr.
Til top
SPooL Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SPooL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 17:09
Jeg vil godt give 700
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 19:20
Jeg kan strække mig til 800 kr.
Til top
SPooL Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SPooL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 19:21
Du taget den bare
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
Til top
M. Olsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-September-2011
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M. Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2015 kl. 21:12
Jever, den er din for 800 kr. Jeg kan tage den med på arbejde i morgen, hvis du vil hente den i København. Ellers kan du hente den i Hvidovre efter kl. 16
Til top
M. Olsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-September-2011
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M. Olsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 14:47
HD Entertain Center solgt til Jever.

Tak for handlen og god fornøjelse med boksen.

Har stadig de tre andre bokse til salg
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu