recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Digital Devices Cine CT V6 + CI moduler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Digital Devices Cine CT V6 + CI moduler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gramkow Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gramkow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Digital Devices Cine CT V6 + CI moduler
    Sendt: 30-Juli-2015 kl. 09:53
1 stk. Digital Devices Cine CT V6 dual TV-tuner kort (DVB-T / DVB-C) - PCIe
2 stk. Digital Devices CI interface til Cine CT V6

har kørt i mediecenter i ca. 3 år. Virker som det skal. Købt juli/oktober 2012 hos MM-Vision.

Byd. Sælges kun samlet.

Befinder sig i Aalborg.


/ Gramkow


Redigeret af Gramkow - 05-August-2015 kl. 08:27
Til top
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Korsbæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 07:16
Hvad havde du forestillet dig det skulle koste?
Til top
Gramkow Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gramkow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 08:07
Tja, kan jeg få 300 + evt. forsendelse for sættet, så er jeg tilfreds.

/ Gramkow
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 14:07
Ikke fordi jeg mangler - har selv ovenstående kort. Men det er dælme billigt - er jo i min optik den bedste tuner på marked.
Til top
Gramkow Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gramkow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 14:17
Tja. Det er pillet ud af min svogers mediecenter som blev brugt til Boxer. Har selv Stofa og bruger selv HDHomeRun da jeg ikke har nogen kanaler der kræver kort ... så det ligger bare og fylder - og så kan det gøre mere nytte andetsteds :-)

/ Gramkow


Redigeret af Gramkow - 31-Juli-2015 kl. 14:17
Til top
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Korsbæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 14:38
Jeg vil godt give 300kr + Porto.
Til top
Gramkow Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gramkow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 14:41
Privat besked sendt.

/ Gramkow
Til top
Gramkow Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gramkow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 14:45
Lige for en god ordens skyld - kortet og CI modulerne er monteret med fullsize brackets - dvs. ikke low-profile.

/ Gramkow
Til top
Korsbæk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Korsbæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2015 kl. 15:05
Det er perfekt. Det skal jeg også bruge.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 16:47
Hej er det stadig til salg?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu