recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos - backup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos - backup

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
karstenjensen.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karstenjensen.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos - backup
    Sendt: 30-Juli-2015 kl. 14:34
Jeg vil gerne lave en backup af mine favoritter - radiostationer - i min Sonos. Er der nogen måder man kan det?


Sorry, hvis dette ikke er den rigtige gruppe....
Til top
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mainleif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 16:30
Det kan ikke lade sig gøre. Mange har klaget over det og der findes ikke nogen løsning.

Jeg har selv fundet en løsning som kompensere problemet. Jeg har tilmeldt mig spotify og hører kun musik på sonos direkte fra mine spotify playlister. Dvs jeg bruger IKKE sonos playlister.

Det gode ved spotify i forhold til tdc/yousee er at du på din sonos kan fremsøge sange og så gemme dem direkte ned i en specifik spotify playliste.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu