recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG ULTRA HD TV 55UF695V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG ULTRA HD TV 55UF695V

 Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
BLACKBIRD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2007
Status: Offline
Point: 85
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BLACKBIRD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 19:36
prøv at sætte den på sport så bliver den skarp det gjorde min, Og jeg tror at den film der sidder på skærmen skal blive der. nogle indstillinger som kan bruges.    Når nu de tester tv her inde sætter de så parmeterne op, når de har kalibreret tv, syntes ikke at jeg kan se nogle på de andre de har testet, er det så fordi at de ikke vil konkurerer med de firmaer som laver det for folk, eller hvad
Til top
Sløjdlæreren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2015
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sløjdlæreren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2015 kl. 00:38
Hej alle :-)

Jeg har netop købt dette tv og vil gerne have den bedste farvegengivelse, så jeg efterlyser også nogle skærmindstillinger. ;-)
Til top
Sløjdlæreren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-December-2015
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sløjdlæreren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 08:34
Nu ved jeg ikke lige om der overhovedet er nogen, der læser denne tråd mere...

Men jeg fik i hvert tilfælde fat i Hifi-klubbens kalibrerings-dvd og efter at have fulgt den efter bedste evne, så var indstillingerne mere eller mindre præcis som "Biografindstillingen" allerede var fra fabrikken...

Og efter at have slået alle mulige ekstrafunktioner fra - især dynamisk kontrast og true motion, så er det faktisk et helt hæderligt billede på sådan en 55UF695V.

Dog er sort mere gråt, men sådan er det jo når man kommer fra et plasma... 

Generelt synes jeg dog, at det er et super flot billede, hvis kildematerialet er i orden; men det er ikke så god til at klare opskalering, så derfor oplever jeg tit mærkelige billeder, når man ser hurtige scener i HD-kvalitet på fx Netflix (på en 50/10 Mbit).

Men har intet oplevet, når det har været Full-HD eller 4K...
Til top
emjay6 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér emjay6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2015 kl. 20:50
Har også problemer med de hurtige scener, specielt fra Netflix. Har du Nogle forslag til løsninger?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 8910
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu