recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S:/V:: Apple TV 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S:/V:: Apple TV 2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S:/V:: Apple TV 2
    Sendt: 03-August-2015 kl. 21:57
hej jeg har en eller to STV 2 som begge er jailbreaket
hvad tænker i de kan sælges for ?
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2015 kl. 22:06
200-300kr hvis du er heldig.
100kr om en måned når/hvis den nye ATV kommer med app store
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joensson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 00:27
Jeg fik 1200 for min jailbreakede AppleTV2 for 10 måneder siden. Og den havde jeg haft lige siden den blev frigivet i USA.
Jeg kender ikke lige den aktuelle dagspris på dem , men prøv på dba der plejer de jailbreakede appletv2 at gå rimelig hurtigt hvis man sætter en fornuftig pris.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 07:13
De sidste mange jeg har set gå, er gået for ca 600kr. Jeg tror desværre for en sælger, at tiden med 1.000 kr. er ovre.
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2015 kl. 15:06
Jeg vil gerne sælge mine ( har 2) med Firecore og XBMC for 600 kr pr stk plus Porto
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu