recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dvbviewer + Recording service + Kodi - Windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dvbviewer + Recording service + Kodi - Windows 10

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: dvbviewer + Recording service + Kodi - Windows 10
    Sendt: 04-August-2015 kl. 07:44
Hej med jer.

Mit setup har tidligere fungeret sådan at dvbviewer via recording service har sent tv rundt i huset (lokal net) og til sommerhuset (ekstern ip). Så er det bare apple tv2er og en enkelt rasberry pi. hvor kodi (tidligere XBMC) er instaleret som streamer det i de forskellige rum og sommerhus. 
Men efter hovedcomputeren der styrer det er er opdateret til windows 10, så viker det ikke mere.

Alt software instaleres fint, og hoved programmet dvbviewer afspiller alle kanaler som den skal.

1
Kodi kan godt trække alle kanaler over via Pvr funktionen, men den vil ikke afspille nogle at kanalerne. Der sommer ligeledes heller ikke Epg over i Kodi.

2
Ligeledes kan jeg hellere ikke tilgå recording service via ekstern IP som før. (har deaktiveret alt hvad der hedder firewall)

For at teste om det var mig der have lavet en fejl, skiftede jeg til en gammel harddisk i computeren,  instalerede windows 8.1 samt dvbviewer + recording service fra bunden af, og wupti, så virkede det igen.

Nogen med samme problem? Ved godt det er lidt nørdet:)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu