recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: DNP Supernova flex 92"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: DNP Supernova flex 92"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: DNP Supernova flex 92"
    Sendt: 09-August-2015 kl. 21:07
Halløjsa

Fruen og jeg skal flytte, det betyder at jeg nu endelig får et dedikeret rum til bio Tongue. Derfor skal stue bioen nedlægges og mit 92" DNP Supernova flex sælges. Det store spørgsmål er så hvad det kan koste? Nyprisen ligger på den forkerte side af 70K. Det er komplet med fjernbetjening, beslag til montering og strømkabel. Jeg har ligeledes original emballage.



Lærredet har desværre en mindre kosmetisk skabe på kassetten, den burde kunne repareres, evt pletmales, så kan skrammen ikke længere ses.


Hvad kan sådan en koste? 

Hilsen
Skaarup
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 12:11
Kan nævnes at den er med 0.8 gain dugen.

Slet ikke nogen der tør komme med en vurdering?
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2015 kl. 20:13
:)
Til top
Lynetk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lynetk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2015 kl. 09:51
Jeg solgte et DNP Supernova Flex Classic 100" herinde på forummet for 3500,- for et par måneder siden.

Ved godt det ikke er helt samme lærred, men kunne måske give et fingerpeg.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2015 kl. 11:39
Det er jo meget svært at vurdere sådan en dyr fætter.

mange kender slet ikke til supernova og nogle bryder sig ikke om det.

Forvent et kæmpe tab. eller forsøg at bruge det selv
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 10:42
Hej Skaarup. Jeg har haft et Supernova Flex Classic 100" lærred de sidste 4 år, og er rigtig glad for det. Bedre lærredsdug til en lys stue fås ikke (08-85 ISF certificeret ligesom dit lærred). Jeg kender en der muligvis kunne være interesseret i dit 92" lærred. Har du ingen idé om hvad du vil have for det? Evt. mindstepris?! Og hvor i landet befinder det sig?
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 11:24
Hej Tarkin

Det lyder spændende. Lærredet befinder sig på Nørrebro i København. 

Skal vi ikke tage den over PM. Jeg synes din ven skal komme med et bud, så tager vi den derfra :)

Hilsen 
Skaarup
Til top
tha_crow Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tha_crow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 11:24
Gav 3500 for Supernova Flex Classic 100". Så det er vel 2500-3000 værd.


Redigeret af tha_crow - 28-August-2015 kl. 11:26
Til top
tha_crow Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tha_crow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Lynetk Lynetk skrev:

Jeg solgte et DNP Supernova Flex Classic 100" herinde på forummet for 3500,- for et par måneder siden.

Ved godt det ikke er helt samme lærred, men kunne måske give et fingerpeg.


Og jeg er stadig super glad for det Tongue
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu