recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee dropper TV-kravet ved bredbånd.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee dropper TV-kravet ved bredbånd.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2015 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Oprindeligt skrevet af Tsunamijhoe Tsunamijhoe skrev:

Det her har jeg godt nok ventet længe på. TDC kan kun levere en latterlig 15/1 mens jeg på mit kabel kan få 80/20 hvis jeg vil.. Jeg har intet tv og ser ikke live tv,så nægter at betale de 200-300 om måneden for bare at få lov til at få internet ved dem med mindste tv pakke, men med dette tiltag er de 100% sikre på at få mig som kunde

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Alt efter prisen, så får de da også lov til st åbne op for min linje igen. Opsagde det hele, da jeg var tvunget til en tv-pakke jeg ikke ønskede.
Hvor kommer den loyalitet til TDC fra?

TDC er verdensmestre i at prakke folk ting på. 

Tidligere kunne man ikke have internet hos TDC uden samtidigt at have et fastnettelefonabonnement hos dem også. Et væld af andre udbydere kunne sagtens finde ud af at levere mig internet uden telefoni på den kobberforbindelse jeg allerede havde ind i huset, men TDC forlangte, af princip, at jeg også skulle betale for en fastnettelefon jeg ikke havde brug for - så jeg holdt op med at være TDC kunde.

Så ændrede de strategi, nu var det internet uden tv pakke man ikke kunne, så da min bror ikke gad se tv insisterede TDC på at han heller ikke måtte have internet hos dem. Heldigvis var der andre der godt kunne hitte ud af at sælge min bror internet uden tv, så nu er min bror ikke længere TDC kunde.

Hver eneste gang jeg ser en reklame for et TDC produkt så er der altid strings attached. "VI HAR DANMARKS BILLIGSTE INTERNET ................altså hvis du lige betaler for alt muligt andet først".

Jeg skal ikke blande mig i hvem I vælger som udbyder, jeg er bare nysgerrig over hvorfor I ønsker at komme tilbage som kunde i et firma der i årevis har forsøgt at prakke jer noget på I ikke ønskede - hvor kommer den loyalitet fra?
Jeg er ikke loyal hos nogen overhovedet,men hvor jeg bor er de eneste reelle mulighed, ingen andre kan holde hvad de lover,enten er nettet ustabilt,eller forbindelsen kan ikke nå den købte hastighed osv.. Jeg har prøvet rigtig mange andre udbydere, og deres hardware er tit noget regulært møg,og jeg nægter at skulle betale for modemmer eller routere selv. Selvom jeg vælger en anden udbyder,er det jo stadig TDC's kabler og teknikkere,og så længe de leverer et stabilt produkt, er jeg ligeglad hvad firmaet hedder..
Det ville da være rart hvis tdc ikke sad på infrastrukturen,og det kan i takke den klaphat mogens lykketoft for,der ALDRIG skulle have solgt kablerne med i salget af Tele Danmark,da disse var betalt af skatteyderne..
Havde staten ejet denne infrastruktur som alt andet infrastruktur,så ville vi have et langt bedre net i dag vil jeg tro,da alle firmaer så ville kunne leje sig ind på lige vilkår,og ikke som det er nu hvor tdc sylter alle andre end deres egne selskaber. Se sverige hvor selv små flækker har fibernet da staten har haft en strategi om udrulning, det vil ALDRIG ske her førend TDC bliver tvunget til det.

Se her https://www.youtube.com/watch?v=8byp9wxKwTE


Redigeret af Tsunamijhoe - 30-August-2015 kl. 13:07
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 16:49
Fabelagtige årsager, jeg holder straks op med at gruble mere over det! Smile
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 18:10
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:



TDC er verdensmestre i at prakke folk ting på.




Er de?
Det er ikke lykkedes for dem at prakke mig særligt meget på.

Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Tidligere kunne man ikke have internet hos TDC uden samtidigt at have et fastnettelefonabonnement hos dem også.




Fastnet, eller betale for en bærelinje (uden telefoni). Det var dog samme pris.


Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:


Så ændrede de strategi, nu var det internet uden tv pakke man ikke kunne




Det forstår jeg ikke. Jeg har haft TDC internet lige med undtagelse af knapt et år hvor jeg havde Sonofon/Telenor (som jeg heldigvis slap af med igen!). Jeg har aldrig haft tv pakke hos TDC.


Klaus

Redigeret af KlausDM - 31-August-2015 kl. 18:12
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu