recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: loddehjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: loddehjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: loddehjælp
    Sendt: 25-August-2015 kl. 21:46
Hejsa har fundet et sæt rat og pedaler på dba, men der skal loddes en ting til gearet, er der nogen herinde der er loddemestrene, som måske vil give det et forsøg for nogle skillinger ?

Befinder sig i Frederikssund
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 22:17
Hvor meget haster det ? Hvis du ka vente til weekenden så kan jeg godt hjælpe dig - jeg bor også i Frederikssund
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2015 kl. 22:22
Det haster slet ikke.   Konge - jeg køber sættet i løbet af nogle dage , men har massere af tålmodighed.   Det er et logitech g27 hedder det....

Du må gerne prøve når du har tiden. Og hvis du kan fikse hvad der er galt, vil det være genialt :)
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2015 kl. 18:37
Hvis det er rent loddearbejde - udskiftning af defekte stik ell. ledninger, så skal vi nok hurtigt få den "ged" barberet ..
Skriv møde forslag for førstkommende weekend så skal jeg nok prøve at rette ind..
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2015 kl. 20:44
Hva sker der for dig Forzajuve !! du gider ikke engang at informere om ændrede planer - når du nu beder om hjælp til en lodde rep. Jeg havde reserveret denne søndag til at hjælpe dig - at du så bare bliver væk uden en lyd det er sku da rigtig dårlig stil...
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2015 kl. 20:48
Hvad mener du

Jeg skrev da en pm til dig at jeg ikke havde mulighed for det idag da jeg har været i Lalandia.

Hvis jeg ikke har kommunikeret det ud, så er jeg meget meget ærgelig over det da jeg ekstremt gerne ville have din hjælp.

Men jeg skrev jo at jeg ikke havde købt sættet der skulle loddes endnu.   

Er da super ked af at jeg så må have misfortolket mig.   Var ultra ultra glad da du gad tilbyde din hjælp

Vil super gerne have hjælpen.   
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2015 kl. 20:52
Hej igen. Kan se at den pm ikke er skrevet til dig alligevel

Det er netop ufattelig dårlig stil. Det har aldrig nogensinde været meningen at spilde din tid.

Men den sidste pm er altså ikke nået frem og ja det er min skyld.

Igen ren og skær undskyld.   

Kan godt forstå hvis du ikke gider hjælpe en anden dag

LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 20:18
Det er i orden Forzajuve det kan gå galt for selv den bedste - så lektien for denne situation er helt klart kommunikationen skal være præcis så misforståelser undgåes - du skriver bare igen når du er klar med det hele,- så finder vi en dag til lodningen..
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 20:25
Mega mega mega fedt

So sorry har sendt dig en pm.   Jeg aner nemlig intet om lodning - så har et par billeder af kablet der er gået i stykker
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 20:33
Pro-tip: Hvad med at give hinandens telefonnumre over PB. Der er langt større chance for, at I rent faktisk får læst beskederne i tide, hvis de sendes over SMS :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu