recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bilka online retur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bilka online retur

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 21:21
Hvordan gik det med purple snakes?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2015 kl. 09:17
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Undskyld mig, men hold venligst Tapeconnection ude af dén ligning! Tapeconnection har ikke tabt nogen sager hos Forbrugerstyrelsen, ang. TV! Tværtimod var det Tapeconnections skyld, at Philips i sin tid måtte "æde" at skulle rep'e en masse fladskærme, fordi de blev dårlige i baggrundsbelysningen.

M.v.h.

He. det kan jeg godt huske. Jeg købte et af dem gennem fælleskøg (det var tider), der blev helt sort i toppen af billedet. Fik skiftet panelet. Det var et tv til 25000,00 og det holdt 2 år og 3 måneder :-)

Det kan være dyrt at være firstmover...
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2015 kl. 10:30
Jeg fik alle pengene retur for mit 1,5 år gamle Philips tv hos Tapeconnection og dagen efter købte jeg et Pioneer 428 hos dem.
Det var god service og derfor valgte jeg at handle hos dem igen.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Undskyld mig, men hold venligst Tapeconnection ude af dén ligning! Tapeconnection har ikke tabt nogen sager hos Forbrugerstyrelsen, ang. TV! Tværtimod var det Tapeconnections skyld, at Philips i sin tid måtte "æde" at skulle rep'e en masse fladskærme, fordi de blev dårlige i baggrundsbelysningen.

M.v.h.

Ahh, det var vel lige så meget pga. dialogen via recordere.dk, som jeg husker det.

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Jeg kender ikke til sagens detaljer. Der kan jo være mere gemt, end hun oplyser. Men syntes stadig jeg vil dele:

https://www.facebook.com/bilkadk/posts/10153597531219507


Tjah, sådan får det når man handler TV dér, hvor man handler mælk og ost....   

M.v.h.

Selvom det er sagt med en smiley, så får du altså samme spørgsmål som jeg gav Radiomanden i en anden tråd, omhandlende det samme.
Kan du fortælle mig hvilke ikke-mælke/oste butik, at man får den nødvendige garanti for de ting som vi snakker om her (ikke selve sagen fra Bilka, da den er meget uklar, men princippet er okay)?


Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Undskyld mig, men hold venligst Tapeconnection ude af dén ligning! Tapeconnection har ikke tabt nogen sager hos Forbrugerstyrelsen, ang. TV! Tværtimod var det Tapeconnections skyld, at Philips i sin tid måtte "æde" at skulle rep'e en masse fladskærme, fordi de blev dårlige i baggrundsbelysningen.

M.v.h.

Ahh, det var vel lige så meget pga. dialogen via recordere.dk, som jeg husker det.


Så husker du dårligt! - Alderen? Tongue

Det var først da den Søren Sørensen (daværende indehaver), stod frem i nyhederne, og fortalte om Philips' afvisende holdning, at Philips valgte at ændre holdning...

M.v.h.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 00:41
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Undskyld mig, men hold venligst Tapeconnection ude af dén ligning! Tapeconnection har ikke tabt nogen sager hos Forbrugerstyrelsen, ang. TV! Tværtimod var det Tapeconnections skyld, at Philips i sin tid måtte "æde" at skulle rep'e en masse fladskærme, fordi de blev dårlige i baggrundsbelysningen.

M.v.h.

Ahh, det var vel lige så meget pga. dialogen via recordere.dk, som jeg husker det.


Så husker du dårligt! - Alderen? Tongue

Det var først da den Søren Sørensen (daværende indehaver), stod frem i nyhederne, og fortalte om Philips' afvisende holdning, at Philips valgte at ændre holdning...

M.v.h.

Der havde ham Philips manden da allerede været i dialog med flere her på recordere..
Men ja, alderen og tiden har det med at blive lidt tåget efterhånden LOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu