recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Z-5500 surround SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Z-5500 surround SOLGT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Z-5500 surround SOLGT
    Sendt: 27-August-2015 kl. 08:09
Sælger et stk. Logitech z-5500 surround-anlæg. Der er tale om et ældre system, som dog fungerer fint. Der medfølger fjernbetjening. Den ene højtaler er lidt i stykker, hvilket dog ikke indvirker på funktionaliteten. Subwooferen har desuden nogle malerpletter i bunden.

Befinder sig i Aalborg, hvor det kan afhentes. Jeg anser først en aftale for endeligt indgået, når afsluttende betaling har fundet sted.

Pris: 500 kr.


Redigeret af Among - 06-September-2015 kl. 17:38
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 08:46
Er stadig til salg. Der er desuden oprettet en DBA (hvor man kan se billeder).


Redigeret af Among - 05-September-2015 kl. 08:47
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 10:08
du kommer ikke forbi horsens vel?
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 10:10
Beklager, det har jeg godt nok ikke lige nogen planer om.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 13:26
Jeg vil byde 350,- afhentet, standen taget i betragtning. Skal til Aalborg i dag, og videre nordpå i morgen, kan måske også få tid når jeg køre sydpå i morgen eftermiddag?
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 13:40
Det er lige i underkanten. Jeg vil dog godt honorere, at du kan komme hurtigt. 600 kr.
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 09:40
Prisen sænkes til 500 kr. (Og jeg har muligvis allerede en DBA-køber til den pris, men det er dog ikke sikkert, at det bliver til noget).
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 12:49
DBA-køberen faldt fra, men det havde jeg også lidt på fornemmelsen.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 16:32
ville godt have det men kommer pt ikke til ålborg, hvis nogen skal fra ålborg til omking horsens må i gerne melde på banen :)

Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 17:38
SOLGT!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu