recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Pioneer 5090 inkl. fod og højttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Pioneer 5090 inkl. fod og højttaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Pioneer 5090 inkl. fod og højttaler
    Sendt: 28-August-2015 kl. 11:12
Jeg skifter til en større model, så mit trofaste 50" Kuro sættes til salg.

Der medfølger original fod og underhøjttaler. Det er i mint condition (måske lidt mikroskopiske overfladeridser på plasticfoden og plasticrammen efter mikrofiber-klud), har ingen burn-in eller pixelfejl. Jeg giver det en frisk kalibrering til REC.709 inden det skydes afsted. Fjernbetjeningen er stort set ubrugt, da jeg har benyttet en universalbetjening de 5½ af årene. Det har 6 år på bagen.

Jeg tænker på en pris omkring 1600 kr. er fair.

Det kan ses i aktion i Glostrup før køb. TV'et sendes ikke med mindre køber betaler fragtmanden selv.

Redigeret af Torben Rasmussen - 06-September-2015 kl. 16:25
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 17:55
Dælme en skam du bor på djævleøen, syntes godt nok det er billigt...
Den er garanteret calibreret til perfektion Tongue
Ning
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 23:06
Den er prissat til det jeg selv ville give hvis jeg skulle købe den brugt, men det betyder også at jeg har barberet det af, som der normalt ville ryge når man prutter om det.

Den skal lige måles igennem igen før den er klar. Jeg har den lige sat til side imens jeg tester på LGs 4K OLED ;-)

Jeg skal lige tilføje, at jeg ikke har emballage til den! Så hvis den skal sendes, så skal man også finde noget at putte den i.

Redigeret af Torben Rasmussen - 28-August-2015 kl. 23:08
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2015 kl. 23:30
Har du mulighed for at levere mod betaling?
Til top
Renoldo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2007
Sted: Sorø
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Renoldo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 00:20
Hej jeg kunne måske godt være interesseret i det. Men hvordan er det nu med 5090 er det fuld hd?
Til top
andmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 01:10
Hvordan er billedet her 6 år efter i forhold til da det var nyt? Har det mistet lysstyrke og farvedybde fx?
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 08:11
Det er fuld HD. Jeg leverer ikke. Min tid er dyrere end prisen på TVet...

Som sagt så kalibrerer jeg det lige en gang til inden jeg skyder det af. Så kan jeg lige give en status. Men den vil være mindre lysstærk. Det kan ikke undgås. Jeg vil godt smide kalibreringsresultater op, men jeg er ikke hjemme før mandag igen.

Der er budt 1600 via PB.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 10:44
Jeg fik første tilkendegivelse om interesse kl. 17 i går på vores eget forum og Renoldo bød kl. 00.20 her (og 00.30 via PB). Hvis tingene skal være fair, så bør brugeren i vores eget forum nok have førstebuddet og springer han fra er Renoldo den næste. Jeg har ikke lagt op til, at der skal kunne overbyde.


Jeg beklager hvis der er gået lidt rod i hvilke bud der kom først. Jeg har måtte bruge en mobiltelefon det sidste døgn og regnede egentlig ikke med så megen interesse.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Jeg beklager hvis der er gået lidt rod i hvilke bud der kom først. Jeg har måtte bruge en mobiltelefon det sidste døgn og regnede egentlig ikke med så megen interesse.
Hvad havde du regnet med? LOL

En Pioneer 5090 til 1600 kr - Jeg ovevejede at byde bare for at have den stående til når min egen skærm går i stykker. Dem som har mediecenter er jo komplet ligeglade med tunere, smarttv og højttalere og her fås næsten ikke bedre skærm, selvom den bruger lidt strøm og ikke hænger helt fladt til væggen.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 14:28
Tjah. De øvrige salgstråde lå på 2500 kr uden ét eneste svar, så det kan være svært at lure stemningen. Prisen har jeg som sagt sat så den afspejler hvad JEG ville give for den - ikke hvad jeg gerne ville tjene på den. Det plejer at være et godt udgangspunkt hvis man vil have respons.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Tjah. De øvrige salgstråde lå på 2500 kr uden ét eneste svar, så det kan være svært at lure stemningen. Prisen har jeg som sagt sat så den afspejler hvad JEG ville give for den - ikke hvad jeg gerne ville tjene på den. Det plejer at være et godt udgangspunkt hvis man vil have respons.
Jamen jeg vil også vurdere den til at ligge i det prisleje. Men de fleste vil jo gerne have den højeste pris de kan få.
Et 6 år gammelt tv til 10% af prisen er vel meget rigtigt. Men selve brugsværden af netop Pioneer 5090 vil jeg vægte en del højere. Billedemæssigt kan sådan en brugtskærm jo erstatte tv til 10.000 kr.


Redigeret af Cyberguyen - 29-August-2015 kl. 14:37
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2015 kl. 17:03
Vi er enige om, at value for money er god, men omvendt så må jeg jo indregne risiko for, at den bryder sammen når jeg sætter den til salg. Ikke at det virker sandsynligt baseret på dens opførsel i de 6 år, men som køber ville jeg bestemt selv have det i baghovedet.

Nu kunne man jo kortvarigt få LG EC930 til 10K og den kan Kuroen altså ikke matche. Tæt på, men ikke helt. Kuro er nemmere at kalibrere, dog.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu