recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt slettes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt slettes
    Sendt: 28-August-2015 kl. 16:44
Øv. Så er det på tide at skille mig af med min fine Sony CDP-338ESD cdafspiller.
Den er fra ES serien, og har digital udgang (Derfor ESD)
Den bruges desværre ikke mere. Og den fortjener et hjem hvor den bruges.

Den står i 99,9% mint condition - Det er faktisk ikke lykkes mig at finde skrammer på den, men jeg vil hellere skrive 99,9 %, end at love for meget.
Der medfølger original Sony remote (uden skader osv), og original manual. Bemærk at træsiderne,som også er originale, er i meget flot stand, uden skader og skrammer.
Afspilleren virker 100% uden fejl og mangler. ALT virker som nyt.
Der er digital udgang, optisk og coaxial, og den er fremragende både som stand alone afspiller, men i højeste grad også som drev til fx en ekstern DAC.

Hvis jeg skal karakterisere lyden, så vil jeg betegne den som meget meget behagelig og meget lidt digital (hvis det giver mening).

Den er, som alt ældre Sony ES udstyr, bygget som en tank.
Den vejer 12,5 kg og skal afhentes i Allerød/Nordsjælland.
Modellen er fra 1989. Nypris i DK var dengang cirka 10000 kr.

Jeg har haft den i cirka 1,5 år, brugt den minimalt, og købte den af 1. ejer, som også brugte den minimalt (deraf den fine stand).

Ingen bud tak. Sælges kun til prisen.


Link til modellens historie:


Pris 1000 kr afhentet. Absolut mindstepris..

(Modelfoto, men min er ligeså fin)



Redigeret af Jonas Baadsgaard - 12-September-2015 kl. 12:48
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 12:45
Er der nogen der er friske på en hurtig handel så er jeg villig til at skyde den afsted til 1000 kr afhentet hos mig.. Absolut mindstepris..
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu