recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2D/3D projektor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2D/3D projektor?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2D/3D projektor?
    Sendt: 31-August-2015 kl. 22:42
Har seriøst kig på Sonys VPL-HW40es projektor, men tænker faktisk at 3D funktionaliteten i den for mig er overflødig, da brillerne alligevel ofte bare ender med at ligge og samle støv fordi der stadig ikke er nok film med 3D og jeg gider ikke actionfilm.

Er der nogen der ved om man kan få en full HD 2D projektor der kan konkurrere med Sonys tilsyneladende geniale projektor?

Tak for dette fede forum
Mvh
Nikolaj
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2015 kl. 23:06
Nej. Køb den Sony du har kig på. Det' godt.
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af nikstar nikstar skrev:

Har seriøst kig på Sonys VPL-HW40es projektor, men tænker faktisk at 3D funktionaliteten i den for mig er overflødig, da brillerne alligevel ofte bare ender med at ligge og samle støv fordi der stadig ikke er nok film med 3D og jeg gider ikke actionfilm.

Er der nogen der ved om man kan få en full HD 2D projektor der kan konkurrere med Sonys tilsyneladende geniale projektor?

Tak for dette fede forum
Mvh
Nikolaj
Jeg vil gerne købe dine Briller.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2015 kl. 14:06
Har ikke lige undersøgt markedet, men tror det er svært at finde en projektor uden 3d. Dog kun en formodning. Så undskylder min mulige uvidenhed.

Har dog heller aldrig brugt 3d på min projektor. Er fint tilfreds med 2d.
Til top
nikstar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nikstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2015 kl. 20:05
OK, så må jeg vel hive det pokkers 3D med..

Tak for buddet på brillerne, men jeg vil hellere have dem i baghånden Wink
Tak for de gode svar! Thumbs Up
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2015 kl. 23:49
Troede ikke VPL-HW40ES blev leveret med briller.
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu