recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: nintendo Wii eller WIU
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: nintendo Wii eller WIU

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: nintendo Wii eller WIU
    Sendt: 01-September-2015 kl. 17:42
Åbenbart var jeg lidt for hurtig på aftrækkeren dag jeg solgte vores 2 Nintendo maskiner, for nu en måned efter er der sure miner i hjemmet. Derfor søger jeg en Nintendo Wii eller Wii U så vi kan få glade børn igen ( og deres mor er også ret ked:-). Det skal være en komplet løsning med nunchucks osv.

Skriv og lad mig høre hvad I vil af med og til hvor meget. 

Venlig hilsen

Raja 
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2015 kl. 07:44
bigraj jeg har en wii til at stå som vi skal af med, den er softmodded, 2 controllere og 3 nunchucks, skriv hvad du vil give
Til top
Rough Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2009
Sted: Måløv, Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rough Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2015 kl. 23:11
Har du fundet noget? Ellers har jeg noget vi skal af med.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu