recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Del dit netflix med familie!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Del dit netflix med familie!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Jeg tror ikke supporteren har ret. Hvad skulle så forhindre dig i at dele med din nabo?

Ikke noget - hvad forhindrer dig i det nu?

Bare fordi noget er muligt er det ikke ensbetydende med, at det er tilladt. NetFlix må da godt give lov til dele af det mulige og samtidig undlade at give tilladelse til andre dele af det mulige...

Det de giver tilladelse til, det må du. Det de ikke giver tilladelse til, det må du ikke - heller ikke selv om du kan...

Redigeret af HeartWare - 03-September-2015 kl. 13:35
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Jeg tror ikke supporteren har ret. Hvad skulle så forhindre dig i at dele med din nabo?

Ikke noget - hvad forhindrer dig i det nu?

Bare fordi noget er muligt er det ikke ensbetydende med, at det er tilladt. NetFlix må da godt give lov til dele af det mulige og samtidig undlade at give tilladelse til andre dele af det mulige...

Det de giver tilladelse til, det må du. Det de ikke giver tilladelse til, det må du ikke - heller ikke selv om du kan...

 
Der er ikke noget teknisk der forhindrer mig. Jeg taler selvfølgelig om, om man må i henhold til betingelserne. Det jeg mente var at det er mit bud at denne supporter har tolket betingelserne mere frit end jeg kan forestille mig at der er grundlag for. Der er naturligvis ren spekulation eftersom jeg ikke kan finde en passende passage i de betingelser jeg har adgang til som ikke-kunde.


Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Jeg tror ikke supporteren har ret. Hvad skulle så forhindre dig i at dele med din nabo?


Vel samvittigheden. Kan ikke forstå, hvis folk laver kriminelt, med film og musik medier, at de så skriver det så åbenlyst.
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af JackD84 JackD84 skrev:

Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Jeg tror ikke supporteren har ret. Hvad skulle så forhindre dig i at dele med din nabo?


Vel samvittigheden. Kan ikke forstå, hvis folk laver kriminelt, med film og musik medier, at de så skriver det så åbenlyst.

Hvad tænker du på her? Jeg toler da ikke det Trumle skriver som om at han deler med sin nabo. Nærmere måske spørgende om det mån så også er ok at dele med sin nabo.

Det kan da godt være at supporteren har talt usandt, men nu har jeg en supporters ord for at JEG gerne må dele et 4 streams medlemsskab med min familie som jeg ikke bor i hus med.
Hvis Netflix så bliver knotten kan jeg jo altid henvise til denne chat :-)
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 15:15
Jeg var vist lidt hurtig der. Jeg læste og forstod det, som om det var det mest åbenlyse, at det var i orden. Nu hvor jeg læser det igen, kan jeg godt se, jeg må have læst forkert Embarrassed
Til top
K.Rahbek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-August-2015
Sted: Hasselager
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Rahbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 17:34
Efter at jeg fik opgraderet til 4K, så er alle mine 3 udeboende børn nu kommet på NETFLIX, de mener bare at det er mig som skal betale det hele. så det blev ikke billigere for mig, som jeg ellers havde regnet med Smile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 17:40

Så ændrer man bare koden, så er den Ged barberet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
K.Rahbek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-August-2015
Sted: Hasselager
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Rahbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 17:52
Det bliver det da ikke billigere af, så sider jeg jo bare tilbage med 4 tilgange til mig selv. 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 17:55

Det kan du vel så nedgradere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
K.Rahbek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-August-2015
Sted: Hasselager
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Rahbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 18:12
Hvis du skal have 4K, så følger der 4 adgange med, jeg tror ikke du kan få opgraderet til 4K med kun 2 adgange.
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af K.Rahbek K.Rahbek skrev:

Hvis du skal have 4K, så følger der 4 adgange med, jeg tror ikke du kan få opgraderet til 4K med kun 2 adgange.

Korrekt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu