recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ubiquiti
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ubiquiti

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ubiquiti
    Sendt: 02-September-2015 kl. 17:42
Nogen som har erfaringer med ubiquiti? jeg kunne godt finde på at installere den her http://www.proshop.dk/Netvaerk-traadloes-access-point-og-bro/Ubiquiti-UniFi-UAP-AC-2.4-5GHz-2423712.html

men ville lige høre om nogen har erfaringer eller andet, som måske er lige så godt?
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2015 kl. 18:34
Jeg bruger sådan et hjemme, og bruger dem også på arbejdet. Man skal være opmærksom på, at de sættes op via en controllersoftware. Efter opsætning kan de godt køre stand-alone, men hvis man vil gøre brug af fx. gæsteportal med vouchers, så skal controlleren køre.

Og så er det selvfølgelig et rent access point; ingen routerfunktionalitet :-)
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
dbugdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2009
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dbugdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2015 kl. 20:24
Vi har en del af dem på jobbet (ca. 10) og jeg har også hjemme. Er desværre ikke specielt imponeret. Synes at de ustabile og de har (hos os) en hel del problemer med Apple devices.

Mener at AC modellen bruger omkring 20watt - bare lige så du evt. har det med i tankerne.
Derudover hyler AC modellen coil noise når den bliver presset af data. Det er ikke noget problem hos mig da den hænger hvor det ikke kan høres. Men ville blive tosset hvis den feks var i stuen.

Vi er faktisk i process med at skulle skifte dem til noget andet på jobbet. Ved ikke til hvad endnu dog.
Til top
TBK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2014
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 16:03
Ubnt har lige lanceret en helt ny AP serie - http://arstechnica.com/gadgets/2015/09/ubiquiti-revamps-its-enterprise-unifi-gear-and-weve-got-some-to-review/
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu