recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon fire tv box købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon fire tv box købes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fuskeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-September-2015
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuskeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amazon fire tv box købes
    Sendt: 02-September-2015 kl. 21:49
Se headline ☺
Til top
Dammeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dammeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 21:50
Hej

Jeg har et Amazon Fire tv (rooted), som du gerne må købe. Jeg har også en ubrugt Amazon Fire tv controller, som du evt. så bliver nødt til at købe med, da jeg kun er interesseret i at sælge tingene samlet.

Interesseret?...og i så fald, hvor meget vil du gi?
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 23:52
Hvad skal det koste?
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 17:02
solgt?
Til top
Dammeren Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dammeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2015 kl. 18:41
Nope, den er ikke solgt, men nu har jeg besluttet mig for at beholde den. Hvis jeg ændrer mening opretter jeg en salgsannonce herinde.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu