recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer hvilken?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer hvilken?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer hvilken?
    Sendt: 03-September-2015 kl. 09:10
Hej

jeg mangler en ny sub, har tidligere haft svs og været glad for det.

jeg har tidligere haft den gamle version af nedenstående, men den måtte jeg returnere igen pga støj fra forstærkeren jeg ikke kunne leve med




jeg vil ikke ofre 6000 kr som ovenstående koster fra ny, er der alternativer? jeg synes ellers de spiller rigtig fint.

jeg har også haft en xtz som også er godt bygget, men synes faktisk ikke den leverede ret meget bas i forhold til svs'en

Mvh Kim L. Poulsen
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 11:43
Har du hørt sb2000? Jeg er virkelig glad for min og bliver mere og mere glad for den faktisk:).
Men ja brugt kan den endnu ikke findes..
Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 12:01
jeg har ikke hørt den, men jeg tror også godt den kunne blive en mulighed. Jeg vil bare ikke ofre 6000 kr på sådan en.

Jeg havde fundet en brugt af den gamle model, den spillede også rigtig fint, men kunne som sagt ikke leve med det støj der var når den ikke lavede noget, så den blev returneret igen.

Der passede prisen ellers nogenlunde, den koste 3000 kr.

- Kim
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 13:57
Sb1000 måske? - Den skal også være ganske fornuftig..

 - Men ja de ligger stadig over 3000kr. 

B&W ASW610?, det er ikk en svs, men jeg var faktisk gladere for den end min xtz 10.16. Hlet sikkert en smagssag, men nu engang sådan det var for mig:)


Redigeret af Bromberg5 - 03-September-2015 kl. 14:03
Til top
Decolour Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Decolour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2015 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Sb1000 måske? - Den skal også være ganske fornuftig..

 - Men ja de ligger stadig over 3000kr. 

B&W ASW610?, det er ikk en svs, men jeg var faktisk gladere for den end min xtz 10.16. Hlet sikkert en smagssag, men nu engang sådan det var for mig:)

synes bare den virker lidt svag den sb1000.

hmm tror ikke jeg skal have en B&W, andre indspark?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu