recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo receiver falder ud?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo receiver falder ud?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
René M Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2008
Sted: Vejle, DK
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2015 kl. 19:35
En lille Update.
Min forstærker begyndte at lave numre igen med samme fejl.

Denne gang virkede ingenting. Fik fat i radio mekaniker af en art og han gennemgik skidtet og fandt en dårlig kondensator samt en masse dårlige lodninger. Han reppede skidtet og det virker bare problemfrit igen og skulle gerne i mange år igen, mente han. Lækkert og desuden væsentlig billigere end at skifte den ud
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E
Panasonic SC-HTB520
Panasonic DMR-BCT730EG 500GB
Panasonic DMP-BD35

Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2015 kl. 21:18
Var det tilfældigvis i Østjylland? Jeg overvejer at finde en, som kan skifte nogle kondensatorer i min onkyo 876'er.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
René M Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2008
Sted: Vejle, DK
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2015 kl. 21:21
Nej. Han bor på Fyn, men kommer ind imellem til Vejle.
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E
Panasonic SC-HTB520
Panasonic DMR-BCT730EG 500GB
Panasonic DMP-BD35

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu