recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxee Box ubrugelig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxee Box ubrugelig

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svenks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxee Box ubrugelig
    Sendt: 04-September-2015 kl. 10:32
Hej Alle
Som flere uden tvivl har opdaget, kan Boxee Box ikke mere validere user op mod boxee.tv.
Det betød i første omgang ikke det store for mig, der var godt nok ikke rigtig noget på forsiden, men jeg kunne da stadig gå på nettet og afspille indhold fra mit LAN. 
Til gengæld tog det en krig at (ikke) logge på, så den tid ville jeg gerne spare. Min tanke var at logge ud, når jeg først var kommet ind, men jeg fik kun mulighed for "Remove User". En beroligende meddelelse om, at man altid kunne gendanne denne bruger, fik mig til at trykke OK.

Nu har jeg så en sort og grøn brevvægt Ouch

Når jeg starter den, får jeg 2 muligheder: Create New User eller Use Existing User. Ingen af delene kan dog lade sig gøre, fordi boxen ikke kan kontakte boxee.tv - Catch-22.

Er der nogen der kan komme op med en ide, eller kender en metode hvorved man kan komme uden om dette prompt??

Alt er lovligt, jeg har ingen ting at tabe - men jeg ville nu vældig gerne have den op og køre igen!

MVH
Sven Sørensen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af svenks svenks skrev:

Nu har jeg så en sort og grøn brevvægt Ouch

Når jeg starter den, får jeg 2 muligheder: Create New User eller Use Existing User. Ingen af delene kan dog lade sig gøre, fordi boxen ikke kan kontakte boxee.tv - Catch-22.

Er der nogen der kan komme op med en ide, eller kender en metode hvorved man kan komme uden om dette prompt??

Alt er lovligt, jeg har ingen ting at tabe - men jeg ville nu vældig gerne have den op og køre igen! 
Google "boxee box hack" finder nogle forslag, ved ikke om de er brugbare i din situation Big smile
Det er vel bare en Linux dims, så noget må der kunne gøres Wink

Et par forslag til forsøg:
http://softmodding.dk/forum/boxee-hacks-xbmc-t33871.html

http://kodi.wiki/view/Boxee_Box

Mvh. JørgenT
Til top
svenks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 12:53
Hej Jørgen

Tak for forsøget. Men for at kunne installere Boxee+Hack, er jeg nødt til at kunne komme ind i indstillinger - og det forhindrer den "Create/Existing User" dialog box mig i.

Men jeg er blevet lidt klogere, selv om jeg ikke ved om det hjælper. Man kan nemlig STADIGVÆK komme til sin user account, bare på BBX.BOXEE.TV. Så nu er jeg da sikker på mit password, og jeg har også fået downloadet firmware til boxen. Måske kan jeg komme ind i indstillinger re-installere firmware.

Fortsættelse følger, men andre(s) råd er også mere end velkomne!

MVH
Sven Sørensen
Til top
svenks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 17:18
Hej igen, alle

I må ikke spørge mig hvorfor, men Boxen har pludselig bestemt sig til at ville alligevel...
Kommer hjem bevæbnet med Boxee+Hack samt en firmware update - men det blev ikke nødvendigt i denne omgang. Jeg fatter ikke en meter!

MVH
Sven
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu