recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital HD Entertain Center 500GB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal Digital HD Entertain Center 500GB

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amnesia Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amnesia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital HD Entertain Center 500GB
    Sendt: 04-September-2015 kl. 11:07

HD Entertain Center, Canal Digital HD PVR 5720-SX

500 GB harddisk. 2 år gammel virker perfekt. Optag, spol og sæt på pause. Sæt serier til optagelse uge efter uge.

Sælges pga. den ikke rigtig bliver brugt i det værelse den blev installeret i.

Nypris ~2400,-.


NU: 999,- + forsendelse
Til top
amnesia Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amnesia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 11:14
Byttes også eventuelt til andet spændende ;-)
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 18:07
Bare lige som info, da jeg selv nyeligt har købt tilsvarende modtager, som er rigtig god.
Man kan ikke bare uden videre sætte den til sin parabol.
Canal Digital skal flytte ejerskab fra gammel ejer, samt kontrollere at der ikke er udestående på modtageren, hvis nu den er købt på afbedrag, og ikke færdigbetalt så åbner Canal Digital ikke for boksen før evt. restancer er indbetalt.
Jeg siger ikke at sælger ikke har styr på sit, og den jeg købte var også færdigbetalt, men blot som en erfaringsdeling.
Man kan få kontrolleret serienummer hos Canal Digital inden man købet brugt, og det anbefalede Canal Digital kundeservice at gøre, da de åbenbart oplever brugtkøb med restancer på.
Til top
amnesia Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amnesia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 23:32
Det er rigtigt, ejerskabet skal flyttes til den nye ejer og dennes kort, førend det fungerer.

Jeg kan i morgen forsøge mig med deres kundeservice, om det er muligt at få blåstemplet serienummeret på boksen - så der ikke er nogen ko på isen. Eventuelt interesserede købere er også velkommen til at få serienummeret pr. privat besked om ønsket.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu