recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PIONEER nu med DTS:X
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PIONEER nu med DTS:X

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PIONEER nu med DTS:X
    Sendt: 04-September-2015 kl. 12:48
HAr fåt præssemedelsen fra Pioneer på SC-LX89_LX79_LX59.PDF

Hvem ved recorder kan jeg sende den til ?

Den er sendt til info@recordere.dk

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

HAr fåt præssemedelsen fra Pioneer på SC-LX89_LX79_LX59.PDF

Hvem ved recorder kan jeg sende den til ?

Den er sendt til info@recordere.dk

Hilsen Jonas Bojer

Første test er nu klar


Hilsen Jonas Bojer


Redigeret af Jonas Bojer - 18-Oktober-2015 kl. 20:31
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 20:35
FY fy slemme AV connection til jeres LX59 billede bruger i et LX88 billede jeg så lige AIR studie ikonet nederst til højre på fronten og troede LX59 var med AIR studie.

Skift lige billede så i ikke skuffer andre kunder ;O)

Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 20:53
Jeg står selv og skulle skifte til dts:x og har også kigget på denne. Ud over jeg mangler et par effekt kanaler undrer jeg mig over at max effekt er angivet til 330W (står bag på), det lyder da ikke af meget?
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Jeg står selv og skulle skifte til dts:x og har også kigget på denne. Ud over jeg mangler et par effekt kanaler undrer jeg mig over at max effekt er angivet til 330W (står bag på), det lyder da ikke af meget?

LOL jeg har ikke kigget W angivelser siden jeg var 18 år ;O) så aner ikke om det er lidt eller meget men det er jo POWER consumption så er det vel oki. På mine effekter står der 1000W men de er også mega onde.

Hilsen Jonas Bojer
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu