recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søges: Trådløs HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søges: Trådløs HDMI

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søges: Trådløs HDMI
    Sendt: 05-September-2015 kl. 09:48
Jeg er på jagt efter et trådløst HDMI sender/modtager sæt så jeg kan se live TV og optagelser fra min satboks der er placeret i stuen, på mit TV i soveværelset. Jeg er faldet over dette sæt som har fået rigtig gode anmeldelser internationalt, men synes dog at prisen er noget pebret: http://www.edbpriser.dk/av-kabler/iogear-wireless-hd-3d-digital-kit-gw3dhdkit-id-6426999.aspx
Er der en herinde der kender noget tilsvarende til en mere overkommelig pris?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 10:49
Hej.

Jeg ved ikke om det bliver billigere, men er det ikke det samme som Amazon.com har på tilbud?

http://www.amazon.com/IOGEAR-GW3DHDKIT-Wireless-Digital-Channel/dp/B00630WKGI

Men er den rigtige løsning ikke en ekstra SatBoks?

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 05-September-2015 kl. 10:55
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


Hej.

Jeg ved ikke om det bliver billigere, men er det ikke det samme som Amazon.com har på tilbud?

http://www.amazon.com/IOGEAR-GW3DHDKIT-Wireless-Digital-Channel/dp/B00630WKGI

Men er den rigtige løsning ikke en ekstra SatBoks?

Hilsen Carsten.


Jo, det er det samme. Havde allerede set det. Her havner prisen omkring 1700 kr. alt incl., men stadig ikke billigt efter min mening.

Løsningen er ikke en ekstra satboks med deraf følgende ekstra kabeltræk og andre LNB'er, switche m.v.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 15:10
Løsningen med trådløst hdmi er aldrig god.

Købte selv et sæt til min projekter til 2500, det virkede ofte, men der var godt nok også mange problemer.

Det er skiftet ud nu til et kabel.

Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


Hej.

Jeg ved ikke om det bliver billigere, men er det ikke det samme som Amazon.com har på tilbud?

http://www.amazon.com/IOGEAR-GW3DHDKIT-Wireless-Digital-Channel/dp/B00630WKGI

Men er den rigtige løsning ikke en ekstra SatBoks?

Hilsen Carsten.


Jo, det er det samme. Havde allerede set det. Her havner prisen omkring 1700 kr. alt incl., men stadig ikke billigt efter min mening.

Løsningen er ikke en ekstra satboks med deraf følgende ekstra kabeltræk og andre LNB'er, switche m.v.

Flemming

Hvor billigt skal det være før at du mener at det er rimeligt?

Jeg har et sæt liggende som jeg ikke bruger mere.


Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 18:09
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141394&PID=1431067&title=s-benq-wireless-full-hd-kit#1431067
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 18:15
Jeg har det her
1500 kr. med forsendelse?

Redigeret af jake51 - 05-September-2015 kl. 18:17
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 13:01
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Løsningen med trådløst hdmi er aldrig god.

Købte selv et sæt til min projekter til 2500, det virkede ofte, men der var godt nok også mange problemer.

Det er skiftet ud nu til et kabel.



Jeg har nu googlet en del om emnet og kan se, at mange andre også har de problemer. Jeg bliver ved mit analoge sæt en tid endnu indtil teknikken er blevet bedre og priserne forhåbentlig faldet. Mit analoge sæt er i det mindste stabilt, om end det selvfølgelig ikke leverer HD.

Tråden lukkes.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu