recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IE monitor opgradering fra shure 215
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IE monitor opgradering fra shure 215

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
troopa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2014
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troopa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IE monitor opgradering fra shure 215
    Sendt: 05-September-2015 kl. 15:38
Er på udkig efter en opgradering af mine shure 215 som jeg har været glade. God komfort og isolering, god bass presence, og overall behagelig lyd.

Jeg er dog nu på udkig efter noget som er et step højere op. Vil gerne bevare forholdsvis god bass/lidt varm lyd, men vil gerne have mere soundstage og separation/clarity mv, altså noget mere high end.

Har kigget på anmeldelser rundt omkring, og havde stærkt overvejet Logitech UE 900, men kan se de er udgået de fleste steder, havde ellers været nede omkring 2000kr, som er hvad jeg vil give.

Shure 535 kunne også være en mulighed, men gider ikke give over 3000kr.

Nogen bud?

Drives af en LG G4, og hører udelukkende musik fra spotify (højeste kvalitet). Lytter til en bred vifte af musik.

Heavy metal, rock, pop, RnB, hip hop, men kan til tider høre andre genre også, eks klassisk.


Redigeret af troopa - 05-September-2015 kl. 18:58
Til top
Faelix Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-September-2015
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Faelix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2015 kl. 21:42
Du nævner ikke de oplagte Shure 425? De er ellers mange steder de uofficielle IEMs man sammenligner andre med.

http://cdon.dk/hjemme-elektronik/shure/shure-se425-v-p14250015?gclid=CICE-a6j_sMCFYcLcwodHqYAFw

http://www.whathifi.com/shure/se425/review





Redigeret af Faelix - 11-September-2015 kl. 21:44
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2015 kl. 14:23
Jeg har testet SE425 i forbindelse med mit job, og synes ikke de var imponerende. Alt for lidt bund. 

Kender mange der er glade for Westone, så det kunne også være en mulighed. 
Til top
troopa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2014
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troopa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 08:50
Har også kigget lidt og overvejet westone hvem sælger dem i DK ?, derudover er det lidt ærgerligt at Shure 846 skal koste 8000kr. Havde de kostet 4000 ville jeg gerne have givet det da springet i kvalitet er så stort, selv fra shure 535 til 846.


Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 09:49
Du kan købe Westone på http://www.in-ears.dk/ 


Til top
troopa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2014
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troopa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 11:59
@Opzouten, tak.

De har dog ikke W serien. Skriver til dem kan jo være det kan skaffes, ellers kan jeg måske overveje um pro serien.
Til top
troopa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2014
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troopa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 12:28
I øvrigt overvejer jeg også Shure 535 LTD (de røde) som skulle være en del bedre end standard, men kan ikke finde nogen som sælger i DK, nogen som kan hjælpe her?
Til top
troopa Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2014
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér troopa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 12:50
I øvrigt nogen om har handlet på originalsound.dk ? var ikke meget at komme efter på trustpilot, med 10% rabat kan jeg få shure 846 til 7100, ....ja nok stadigt mere end jeg vil give, men overvejer det ..
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 13:02
Prøv at spørge i 4sound. De kan sikkert skaffe dem hvis det er. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu