recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kodi app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kodi app

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kodi app
    Sendt: 11-September-2015 kl. 20:19
Hvilken app synes i er bedst til at styre kodi med?
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Status: Offline
Point: 253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 07:06
Bruger Yatze, som jeg finder meget anvendelig og overskuelig. Har ikke prøvet den officielle app, nok mere fordi jeg har vænnet mig til Yatzeog er ganske tilfred med den.
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 10:55
har lige testet yatse og kodi´s egen app, foretrækker klart kodi appen, synes du skulle prøve den damme. yatse er os lækker, men kodi har lige de sidste finesser synes jeg
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Status: Offline
Point: 253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damme Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 13:31
Jeg vil følge dit råd og tjekke den ud Thumbs Up
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 15:05
Jeg ender også altid tilbage i Kodi-appen når jeg prøver de andre. Den virker bare lige lidt bedre.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 23:33
Jeg skiftede godt nok væk fra Kodi for et stykke tid siden, men  jeg brugte en Harmony remote, som til alt andet. (og gør det i øvrigt stadig).

Synes ikke Kodi app'en var imponerende, og jeg vil helst styre alt i forbindelse med tv/mediecenter fra samme enkle enhed. Derudover kan jeg godt lide, at der er trykknapper man fysisk kan mærke, når noget skal betjenes i mørke. Synes af en eller anden grund ikke at ren touch er specielt egnet til den del - men det handler nok i høj grad også om tilvænning.

Måske en lidt anden vinkel end du spurgte om, men måske værd at overveje :)


Redigeret af tobywan - 12-September-2015 kl. 23:40
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 23:41
Er dog for nærig til at købe en remote når ens mobil klarer ærterne, men ja det er nu dejligt med fysiske knapper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu