recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Procella P15 subwoofer:SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Procella P15 subwoofer:SOLGT

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 11:57
reduceret pris

nu 19800,-
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 07:41
op
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 11:59
det fandme en skarp pris.!!!
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2016 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

det fandme en skarp pris.!!!


ja - det er mega billigt. Især med den performence den har
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2016 kl. 16:26
Nu spørger jeg lidt af nysgerrighed da jeg over en anden sub. Jeg har en velodyne spl ultra 12. Hvor meget bedre sub vil jeg få i din procella? Ved godt du er mega bias eftersom du jo er sælger men jeg synes det et lidt svært mht subwoofere i din prisklasse. Den skal jo dælme være pengene værd men det er sq en skarp pris du har sat den til og det lokker jo lidt :)
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2016 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Nu spørger jeg lidt af nysgerrighed da jeg over en anden sub. Jeg har en velodyne spl ultra 12. Hvor meget bedre sub vil jeg få i din procella? Ved godt du er mega bias eftersom du jo er sælger men jeg synes det et lidt svært mht subwoofere i din prisklasse. Den skal jo dælme være pengene værd men det er sq en skarp pris du har sat den til og det lokker jo lidt :)


Mere hug og speed. Mere nuancering . Mere spl. 2 x 15" er noget helt andet end det du har. Har selv haft en dd12. Mk mx350 syntes jeg var bedre. P15 er bare en anden liga......og en anden pris
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2016 kl. 18:23
Furious: Jeg ejer ikke Procella eller Velodyne så min mening skulle gerne være unbiased. De gange jeg har hørt velodyne synes jeg det har været lidt en bulderkasse. Det bedste ord er nok 'langsom'. Den har masser af SPL og lyder også imponerende men det hele bliver hurtigt for meget.

En Procella er mere artikuleret og man kan skrue højere op for den uden det bliver for meget.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2016 kl. 18:57
Tak for info begge 2. Jeg får lige i tænketank :)
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2016 kl. 09:55
Solgt:
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu