recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - POWER TV Tilbud lørdag.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

POWER TV Tilbud lørdag.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: POWER TV Tilbud lørdag.
    Sendt: 02-Oktober-2015 kl. 05:02

Hej.

Snigangreb fra Power i BIG Herlev.


Her er TV Tilbudene:

Samsung UE 40 JS515 3888 kr

Samsung UHD UE 55 JU7005 9799 kr

Philips 50 PFT 6550 5999 kr

Electra LED 39 STOMPA 2399 kr

Sony KDL 50 W807 6666 kr

LG UHD 65 UF 680 12999 kr

Fundet i POWERs Tilbudsavis.


Se også

http://www.recordere.dk/2015/10/power-aabner-i-herlev/#ixzz3nNLehk9Y

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 02-Oktober-2015 kl. 05:10
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2015 kl. 07:13
Det ligner da normalpriser ?

Vi har taget samme pris for 7005'eren i flere uger og 40j5515 er dyrere.

Men de bliver måske sat yderligere ned til åbningsdagen ?
Til top
TG80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2015 kl. 07:45
Tror at det er fra den normale tilbudsavis.

Åbningstilbud kommer særskilt.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2015 kl. 13:03
Hej.

I har ret, de tilbud der er i den avis jeg havde fået fat i, er tilsyneladende til de almindelige priser.

Her er et link til deres Åbningsavis:

http://nozebra.ipapercms.dk/tilbud/POWER/Current/

Hilsen Carsten.

Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2015 kl. 15:32
Gode priser
Til top
D. Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: 2750 Ballerup
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér D. Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 09:44
nogen der ved om der er fod med til LG 55ea870v ?
edit: never mind, det står med småt i annoncen. 9999.- sparet ;o)

Redigeret af D. Jensen - 03-Oktober-2015 kl. 11:18
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 07:51
Hej.

Jeg kørte forbi Herlev i går ca. kl 19 og gik ind i Power og købte en Intel Compute Stick. Der var ingen kø.

Da jeg spurgte sælgeren, svarede han at priserne i deres åbnings avis ville gælde så længe de havde varerne på lager.

Da jeg spurgte om det betød at man kunne komme f.eks på lørdag og stadig købe til åbnings priser svarede han ja, hvis de stadig havde varen på lager.

Powers åbnings avis er hidtil blevet opdateret med hvilke varer der er udsolgt. Her er et link:

http://nozebra.ipapercms.dk/tilbud/POWER/Current/

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 07-Oktober-2015 kl. 07:51
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Jeg kørte forbi Herlev i går ca. kl 19 og gik ind i Power og købte en Intel Compute Stick. Der var ingen kø.

Da jeg spurgte sælgeren, svarede han at priserne i deres åbnings avis ville gælde så længe de havde varerne på lager.

Det lyder spøjst at svare sådan - For nogle af varene er jo lagervare under normale omstændigheder. I det tilfælde vil du altid kunne købe dem til åbningspriserne.. Jeg tvivler på han mente på den måde, selvom han måske er kommet til at sige det.

Til top
xozzi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2010
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xozzi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Jeg kørte forbi Herlev i går ca. kl 19 og gik ind i Power og købte en Intel Compute Stick. Der var ingen kø.

Da jeg spurgte sælgeren, svarede han at priserne i deres åbnings avis ville gælde så længe de havde varerne på lager.

Det lyder spøjst at svare sådan - For nogle af varene er jo lagervare under normale omstændigheder. I det tilfælde vil du altid kunne købe dem til åbningspriserne.. Jeg tvivler på han mente på den måde, selvom han måske er kommet til at sige det.


Der står i avisen at tilbudspriserne gælder til og med søndag d. 11 oktober eller så længe lager haves. 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af xozzi xozzi skrev:

  Der står i avisen at tilbudspriserne gælder til og med søndag d. 11 oktober eller så længe lager haves. 


Tak. Det vidste jeg ikke.

Hilsen Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu