recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B: Onkyo 606 + Focal Sib 5.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B: Onkyo 606 + Focal Sib 5.1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
scherlund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Februar-2008
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scherlund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B: Onkyo 606 + Focal Sib 5.1
    Sendt: 03-Oktober-2015 kl. 13:34

Jeg sælger mit gamle surround sæt, da det blev brugt for lidt.

Godt kompakt surroundsæt, bestående af 5 stk Focal Sib højtalere + Cub2 subwoofer.

Sælges sammen med en sort Onkyo TX-SR606 surround forstærker.

Der er lidt små skrammer på højtalerne fra at de er blevet flyttet rundt. Der udover er der to lidt dybere ridser på subwooferen. 

For billeder se DBA annonce: http://www.dba.dk/focal-sib-51-onkyo-tx-sr606/id-1018265451/

Alder ca. 7 år.

Pris: 2000.-

Evt. bytte med Sonos Connect.

Befinder sig i Odense C, Sendes ikke.

Til top
mortenint Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenint Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 17:22
Hvad siger du til 1500? Så kommer jeg gerne forbi i aften eller i morgen og henter.
Til top
scherlund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Februar-2008
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scherlund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 13:59
Hvad siger du til at slå halv skade og lande på 1750?
Til top
mortenint Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenint Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 16:45
Tak for tilbuddet, men nej tak. Det er mere end jeg lige er villig til at slippe.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu