recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af billig 32" (børne tv)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af billig 32" (børne tv)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af billig 32" (børne tv)
    Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 12:53
Skal bruge et tv til min datters værelse.
Skal være så billig som muligt, og ingen smart funktioner da jeg smider mit gamle ATV bagpå så hun kan se viaplay osv på den måde.
har fundet de her to:
og

Kan det gøres billigere? ;)
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

  Kan det gøres billigere?


Hej.

Ja, det kan gøres billigere. Men du skriver ikke hvikle størelser der er plads til.

Jeg ved ikke hvor du bor, men måske skulle du undersøge om Power.dk har flere af deres køtilbud fra i går tilbage.

Men ellers har de:

https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskarms-tv/samsung-lt22d390ewxe-215-led-tv/p-236833/

Og op.

Hilsen Carsten.
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 13:33
skulle gerne være et 32" som jeg skrev i overskriften ;)

Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 13:34
og power er SLET ikke billige. de er til grin
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

skulle gerne være et 32" som jeg skrev i overskriften ;)



Hej.

Det må du undskylde, jeg kunne ikke se overskriften da jeg svarede dig.

Power i Herlev havde i går køtilbud på 250 stk 32" Electra  LED32STOMPA til 888 kr.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 04-Oktober-2015 kl. 13:53
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 17:24
ja ok.. 888 er en god pris. må jeg indrømme.. har bare hørt så meget om "tilbudene" fra power hvor man kunne købe det til samme eller lavere hos andre kæder.
Men som alene far har man ikke lige tid til at ligge i kø ;)
Til top
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Februar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 20:55
Hej.

iflg. deres tilbudsavis, der løbende er blevet opdateret, skulle der stadig være flere tilbage af de Elektra Tv, der blev nævnt tidligere i tråden.

kender det med den manglende tid til sådanne ting som alenefar.



Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 21:26
Nu skal man kun ligge i kø for at få de rigtige gode tilbud.

Da jeg var forbi i går klokken ca. 16:00 var der vel 1 times ventetid for at komme ind og 13 artikler ud alle tilbud i kataloget var udsolgt.

Så det synes jeg ikke er skræmmende.

I dag så der ud til at være 10-20 min ventetid, da jeg kørte forbi.

Om power er til grin vil jeg ikke sige. Noget er de billigerer med, andre varer er lidt dyrer, sådanne vil det altid være.

Min søn skulle bruge en beskyttelse til sin mobil i løbet af ugen. Nu bor vi i nærheden af Glostrup, så vi kunne da lige kigge Elgigante og Power. Elgiganten skulle have 229 for et Panzer glas. I Power kostede det 179, så det var da en pæn besparelse.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu