recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos blevet langsomt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos blevet langsomt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gama Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gama Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos blevet langsomt
    Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 21:28
Hej 

Bruger flittigt mit Sonos anlæg , men har på det seneste oplevet, at ved start af musik går der 2-5 sek før sangen starter ???

Er opdateret. 

Bruger p.t. TDC Play.

Nogen der har et "bud" Smile


Hilsen
vestjyden
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 23:58
Desværre intet bud men kan fortælle at jeg har observeret det samme - bruger dog Yousee musik, der er tilsvarende TDC play
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 06:06
Der er lavet en sag hos Sonos

Men udsigten til løsningen er ikke lige om hjørnet, det er en sag fra sidste opdatering
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 10:25
Jeg har oprettet en sag, men de har meldt ud via mail, at der først kommer et fix i næste opdatering og de mente det ville ske "i oktober plus/minus en måned". "Minus" kan vi nok godt udelukke nu...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
gama Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gama Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 11:07
OK - tak for svarene

så håber jeg de hurtigt får det løst

Det er faktisk min. 5 sek. - så noget "belastende"   
Hilsen
vestjyden
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 12:14
Hos mig svinger det mellem 5 og 8 sekunder før der kommer lyd fra Tidal. Det er ret dumt.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 18:37
Det er fixet i beta version 6, som jeg køre på.
Så når den ruller officielt ud, skulle det være slut med det problem.

Redigeret af Jever - 05-Oktober-2015 kl. 18:38
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 20:59
Undskyld hvis jeg highjacker din tråd.

Jeg har en zp90 og play 1. Spiller begge enheder sammen så stopper zp90eren i Ca 1 SEK hver 5-10 minut. Ala drop outs. Jeg bruger også Tdc play derfor tillader jeg mig at spørge her.
På kører play 1 via wlan og zp90 via kabel. Jeg har prøvet at køre begge på wlan uden at det hjælper. Jeg har også skiftet switchen som ap og zp90 er koblet til. Intet hjælper.
For Ca. 2 måneder forsvundet det i Ca 14 dage uden at jeg ændrede noget.

Er der nogen der har forslag til en mulig løsning?

\Søren Bundgaard

P.S. Sig endelig til hvis jeg skal oprette min egen tråd
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af soren_b soren_b skrev:

P.S. Sig endelig til hvis jeg skal oprette min egen tråd
Det virker som en helt anden problemstilling og dermed er det smart at oprette en specifik tråd til dette. Så bliver emne-linien nok også lidt mere sigende og andre med tilsvarende problemer vil måske også kunne finde en løsning eller en forklaring via din tråd.
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 21:08
Ok. Det gør jeg;-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu