recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer VSX329 k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer VSX329 k

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bartel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Juli-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bartel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer VSX329 k
    Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 12:46

Hejsa Recodere,

Sagen er den at jeg de sidste par år ikke har haft brug for at anlæg, så min meget gamle receiver(sony, har stået i min kælder), men nu er jeg i gang med at flytte  og jeg har nu igen brug for et anlæg, den gamle Sony Receiver spiller egentlig fint nok.
Men den har ingen Digitale indgange - så jeg leder en billig ny der kan tage dens plads.

Lige nu har Power nedenstående til 999kr.

https://www.power.dk/hojtalere-og-lyd/hifi-komponenter/hjemmebiografreceivere/pioneer-vsx329k-51-home-cinema-receiver/p-249730/

Jeg er på ingen måde entusiast og diverse fancy streaming features har jeg heller ikke brug for.

Men ville denne være et fint køb til 999kr. eller skal jeg løbe skrigende bort ?

Tak på forhånd :)

Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 17:06
For 999,- er det et super tilbud for en "begynder" receiver

Til top
Bartel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Juli-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bartel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 18:56
Hej Ridderdk,

Takker for svar, har lige været nede og hente den og som du siger 999kr. er ret billigt

At jeg så gik shop amok nu jeg alligevel var inde i Power.dk er så noget andet.

Endte ud med at købe
2x Asus RT-ac87w router
1x Intel Compute stick
1x miele støvsuger
1x Pioneer Receiver

Men altid skønt med nyt legetøj :)

Endnu en gang tak.
Til top
rainboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2010
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rainboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 23:58
Står den receiver ikke som udsolgt ?
Til top
Bartel Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Juli-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bartel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 10:57
Der var også kun 5-6 stykker tilbage da jeg var forbi i går.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu