recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Audio sensing 230v relæ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Audio sensing 230v relæ

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Audio sensing 230v relæ
    Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 18:12
Nogen der kender til et relæ der kan tænde for 230v forsyning når der er audio input (gerne fra f.eks en iPhone eller ligende) og slukke når der ingen audio er. alternativ kan en 12v trigger funktion også fint bruges.< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/c8bd6a48//helpers/preHelper.js">

Jeg tænker på at det garanteret findes som et ebay modul kina ting, men jeg mangler lige de rette søgeord :-)

på forhånd tak
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 16:32
Der var en, der lagde en opskrift op på en hjemmebygget boks, til lige netop det formål. Jeg kan dog på ingen måder finde den længere, da recorderes søgefunktion er ganske elendigt :(

Indlægget er nogle år gammel.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/c8bd6a48//helpers/preHelper.js">

Jeg tænker på at det garanteret findes som et ebay modul kina ting


Kan din ebaymanager der spammer med i dit indlæg ikke sådan noget?

Ellers er du velkommen til at kigge forbi efter et solid-state relæ, der kan drives af 12V trigger. JEg har et par stykker i overskud....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu