recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos laver drop out
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos laver drop out

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos laver drop out
    Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 21:12
Hej alle

Jeg har en zp90 og play 1. Spiller begge enheder sammen så stopper zp90eren i Ca 1 sek. hver 5-10 minut. Ala drop outs. Jeg bruger Tdc play.
Jeg bruger play 1 via wlan og zp90 via kabel. Jeg har prøvet at køre begge på wlan uden at det hjælper. Jeg har også skiftet switchen som wlan og zp90 er koblet til. Intet hjælper.
For Ca. 2 måneder forsvundet det i Ca 14 dage uden at jeg ændrede noget.

Er der nogen der har forslag til en mulig løsning?

\Søren Bundgaard
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 22:15
Prøv at oprette en sag ved Sonos support.
De kan udfra de diagnostik Sonos kan danne, måske se hvorfor du oplever dine udfald.

Til at starte med skal du sørge for at du ikke er i kombolage med andre Wifi netværk.

Redigeret af Jever - 05-Oktober-2015 kl. 22:16
Til top
soren_b Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 501
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soren_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 15:30
Ok.. Dem vil jeg gribe fat i.

Så må vi se:-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu