recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv holder op og ned og ud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv holder op og ned og ud

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomaslje Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Oktober-2015
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomaslje Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv holder op og ned og ud
    Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 16:56
Hej. Jeg har et setup på mit bord hvor jeg har 3 pc skærme, har så købt et 42" fladskærms tv som jeg vil bruge til at se film på fra min seng som er bagved mit pc bord, jeg tænkte så på om der findes sådan et tv ophæng hvor jeg kan have det på sådan en arm og når jeg ikke bruger fjernsynet så hænger det over mine 3 skærme, når jeg så gerne vil se film ovre i min seng kan jeg tage fjernsynet ned foran mine 3 andre skærme så det kommer ned i en mere naturlig højde og jeg ikke skal bøje nakken for at se skærmen. Har prøvet at tegne mit værelse og mit 3 skærm samt tv på bedste paint vis
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 17:36
Kig på Chief, de laver det beslag du forespørger efter...
Til top
Thomaslje Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Oktober-2015
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomaslje Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

Kig på Chief, de laver det beslag du forespørger efter...

ja det ser halvt ud til de kan, problemet er at mit tv skal svinge udover mine 3 skærme og så skal det køre ned, det syntes jeg ikke deres gøre. 
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 18:13
Det vil være to beslag som du skal bruge sammen... et beslag til dine 3 monitors... og dit tv skal på et svingarms beslag med gas.! 

Til top
Thomaslje Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Oktober-2015
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomaslje Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

Det vil være to beslag som du skal bruge sammen... et beslag til dine 3 monitors... og dit tv skal på et svingarms beslag med gas.! 


hmm ok, jeg har selv fået en ide, at taget sådan et her http://www.proshop.dk/Vaegbeslag/Multibrackets-M-VESA-Flexarm-360-II-Blac-2206128.html og så få en til at fjerne enden og så svejse noget på så jeg kan køre fjernsynet og og ned da det ikke ser ud til at der er noget færddiglavet.


Redigeret af Thomaslje - 06-Oktober-2015 kl. 18:28
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu