recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til trådløse højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til trådløse højtalere

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glazzy76 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2014
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glazzy76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til trådløse højtalere
    Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 21:47
Hej alle

jeg er på jagt efter et par trådløse højtalere der begge er aktive, så de ikke skal forbindes med kabler imellem sig. 

Har kigget lidt på HEOS 3,Beoplay S3 og SONOS PLAY:3, er der nogen der kender til lydkvaliteten i dem, hvilken er bedst? Og er der andre alternativer på markedet der kan spille i stereo som er bedre end disse?

Mit netværk har det lidt stramt med fuldmurede vægge i hele hytten, har det stor indflydelse på bruger oplevelsen ift bluetooth, hvad skal man vælge her?

På forhånd tak Smile

Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 07:41
Sonos Play:3 og Heos 3 har ikke bluetooth. Allerede her har du måske din begrænsning?
Sonos og Heos er sammenlignelige størrelser da de addresserer det samme behov - nemlig en multirum streamingløsning med integration til diverse streamingtjenester samt eget musikbibliotek.
B&O S3 er "bare" en bluetooth højttaler.




Redigeret af Davidp - 07-Oktober-2015 kl. 07:45
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu