recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:CM9 enheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:CM9 enheder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K:CM9 enheder
    Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 21:25
Da jeg må erkende at det er svært at sælge et par CM9´ere med trykket diskant, tænker jeg at prøve at anskaffe mig et sæt.

Er der nogen der har noget og ligge?


Redigeret af Bromberg5 - 07-Oktober-2015 kl. 21:26
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 14:27
Har selv haft succes med mail til hifiklubbens kundeservice for uforpligtende pris/tilbud på nye diskanter. 
De kan også findes på google til omkring 90£ stykket. AV...
Der ligger en guide på Youtube omkring udskiftningen, som er super nem at foretage selv..

Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 15:46
Hej Jonas.
Jeg har også haft kontakt og fået pris på nye:).
Det er bare til det sæt jeg har til salg herinde, så hvis jeg kunne finde et par nogen havde i reservr/overskud eller hvad ved jeg:), ville det være fint.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu