recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny skærm til hp 14-b002
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny skærm til hp 14-b002

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny skærm til hp 14-b002
    Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 18:19
Har haft et uheld med en pc af ovenstående type.

Min evner til at fremsige en skærm er åbenbart begrænset. Nogen der ved, om det er muligt at skifte skærm på en bærbar, eller i meget skal overveje at anse den som totalskadet, og købe en ny?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 19:21
med mindre man er virkelig god til at skrue så hold nallerne fra den selv, men der findes firmaer rundt om i DK som laver den slags. Men vi har absolut ingen mulighed for at vide hvad det er for en model for at se om det overhovedet kan betale sig da det du har skrevet om modellen ikke giver nogen som helst mening. 

Er man rimelig ferm og har "modet" til selv at gøre det eller kender nogen der kan, så kan man sandsynligvis finde et kompatibelt panel via www.eet.dk. Det varenummer man finder kan man så spørge sin lokale pusher om de kan skaffe hjem og til hvilken pris. forvent dog +1K for et skærmpanel så er det spm om det er det værd.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 19:28
Kan godt se, at jeg glemte et eo efter 2'tallet. Er selv kommet frem til at et panel alene koster 1000 kr.
Da computeren for lidt over to år siden kostede 3500 kr. Kan det næsten ikke svare sig, at bruge tid og penge på.

Da jeg i forvejen skulle til at skifte mi. IPad ud, må jeg kigge lidt efter en 2-i-1 enhed, og benytte den som gamle som en stationær eller sådan.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu