recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - X-Files TV-Serie på blu-ray d. 8 december
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

X-Files TV-Serie på blu-ray d. 8 december

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: X-Files TV-Serie på blu-ray d. 8 december
    Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 09:57


Så skulle den være god nok, alle 9 sæsoner udkommer d. 8 december 2015, både som en samlet boks og individuelt pr. sæson!

Desværre ikke på dansk til at starte med...

Hvem skal have dem til samlingen?


http://www.blu-ray.com/news/?id=17711
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 10:11
Personligt venter jeg nok til at de kommer med danske undertekster.
Og så håber jeg at de denne gang trykker episode titlerne på skiverne, det knep lidt med de danske DVD udgaver....

Og lækkert at de ikke fylder mere... de danske DVD udgaver er lidt store og klodsede i dag
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 11:02
jeg er i gang med at gense dem så de ligger frisk i hukommelsen når de nye afnit kommer til næste år (24/1 i US).
.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 11:19
Skal jeg 100%... At der ikke er danske undertekster på, ser jeg kun som et plus....
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 11:53
Når der kommer en nordisk version med danske undertekster (som vel kan vælges fra, hvis man ikke gider se dem) og boksen er kommet ned i pris, så står den helt klart på indkøbslisten.

Lidt OT: Hvis bare de gad komme med både Fringe på BD med danske undertekster også...


Redigeret af azrael - 09-Oktober-2015 kl. 11:54
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2015 kl. 19:10
så fedt dog venter jeg lige med af høre hvordan disken er, Fringe som også kan anbefales hvis man kan lig x-files har den uvande af episoderne er kapitler og en stor så hvis man vil ripe  episode vis til media center skal man klipe og klister et helve 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu